tirsdag den 1. marts 2011

01.03.11

Hej bloggen :)





Jeg har fri idag og slapper bare af herhjemme med masser af latté.. Desværre er jeg stadig syg, så mine sanser er virkelig dårlige, så jeg ikke ikke rigtig lugte eller smage noget.
Til min latté bruger jeg forresten Café Noir Espresso, som fås i poser. Det er dog fint malet, men det er fordi jeg ikke kan bruge hele bønner til så meget, når jeg ingen espressomaskine har.. Så har jeg en skøn skøn mælkeskummer fra Bodum til at lave det lækre luftige mælkeskum, og så bruger jeg cappuccinodrys fra Ruds Køkken - tror det kan købes i Føtex og lignende. (det smager rigtig lækker at blande lidt kanel i blandingen)
Senere idag skal jeg lige ned og handle ind til ugen, skal nemlig arbejde hver dag til og med lørdag.. Søndag står den på kæreste-hygge-dag og vi har aftalt, at vi skal bage muffins, hvilke ved jeg ikke endnu! Har i nogle forslag? (Gerne med blåbær eller banan)
Lovede jo at vise mine købt fra Gina Tricot så de kommer her :)

Købte disse to "babs" tshirts, som kostede 100,- stykket.. Jeg synes den sidder så fint og den er dejlig let i stoffet. Ved ikke hvad lommen skal til for, men jeg synes faktisk det giver tshirt'en et fedt udtryk.
Jeg købte også en sort bodystocking med blonder og en virkelig lang og enkel "sølv" halskæde - begge dele kan skimtes på billedet nedenunder :)

Fordi jeg fik shoppet for over 250,- fik jeg et bonuskort, hvor man kan samle stempler, og når så man har ti får man 150,- i rabat ved sit næste køb - smaart! ;)
Ha' en god dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar