tirsdag den 8. marts 2011

Anden

Anden opgave i udfordring lyder på, at fortælle hvad der ligger til grund for bloggens navn.
Titlen siger vel egentlig alt. Jeg lever et liv på budget, men snyder mig til vejen til et liv i luksus ved at proritere shopping, caféture, god mad og indretning langt højere end kedelige regninger, budgetkonti og hvad der efter mit hovede ellers er spild af tid, penge og at overhovedet skænke en eneste tanke. Selvfølgelig er det noget der skal betales, da det ellers helt sikkert ville have konsekvenser, men det er bestemt ikke med god vilje og med jubel, at jeg gør det! Heldigvis har jeg nogle dejlige forældre, som er fantastiske til at hjælpe mig, når pengene er små, hvilket også har gjort at jeg aldrig har haft noget der minder om et lån i banken :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar