onsdag den 30. marts 2011

..

Nu er det faktisk 14 dage siden jeg har blogget..  Der er også sket rigtig mange ting, blandt andet var min kæreste og jeg ved at gå fra hinanden - vi er dog stadig sammen. Ja, undskyldninger er der nok af.. Humøret har heller ikke rigtig været til blogging.. Men sådan er det jo, alting kan ikke være lige fedt hele tiden.
Igår blev det hele endnu værre, da min kæreste ringede og fortalte at han havde mistet sit arbejde.. :( Så selvom jeg glæder mig forfærdeligt meget til at se mine skønne veninder her i weekenden vil jeg også bare rigtig gerne være der for ham. Var da også lidt ekstra god ved ham igår, for jeg havde handlet chips, chili-dip, new castle brown ale - som er hans yndlings øl, jordbær, banan og kiwi ind til os.. Glæder mig godt nok til de danske jordbær kommer - udenlandske er virkelig bare ikke det samme!
Nå, ja.. og så købte jeg nyt undertøj igår! Lingerie forretningen Change kører en kampagne med "2 for 1", man kan altså få 2 SÆT undertøj for et sæts pris - det billigste gratis. Jeg endte med at købe sættet "Lissi" i elfenbensfarvet og sættet "Ramona", dog med string. Manglede nemlig et flot "hvidt" sæt undertøj.. :)
Og øv! Så mistede jeg en fast læser, men klart klart, når man ikke har været en haj til at opdatere sin blog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar