torsdag den 10. marts 2011

Tredje

Den udfordring holdte vist ikke så længe ;) Fik ikke lige tjekket ind igår, og det er der egentlig ikke en god grund til at jeg ikke gjorde.. Tror det passer mig bedre at bruge 30 days challenge, når jeg har lyst og som inspiration, for hvad hvis jeg en dag rent faktisk ikke har tid - så skal jeg da ikke have dårlig samvittighed over at jeg ikke lige nåede dét..
MEN idag har jeg været sammen med min dejlige veninde E. Hun kom hjem til mig, efter en kort tværfaglig skoledag, og vi drak kaffe og hyggede, så tog vi ind i byen, E shoppede nyt tøj, da hun har fødselsdag imorgen og handlede ind til maden, og jeg købte rensende shampoo fra Matas' striber og handlede ind til madpakken.
Købte shampoo'en fordi jeg ikke har følt, at powder'ful (pudderen fra Schwarzkopf, som jeg købte for et par dage siden) kommer ordentlig ud med alm. shampoo.. Da vi var på vej hjem ærgede jeg mig sådan over, at vi ikke havde fået vores sædvanlige kaffe på Dronning Louise, så vi gik heeele vejen tilbage og endte med lang snak og sodavand. En rigtig dejlig dag har jeg haft til trods for det ikke så forårs-agtige vejr (føltes som stiv kuling her)
Håber jeres torsdag har været ligeså fin! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar